Hej hopp, lördag! :)

Hejsan!

De var ett tag sen nu, men har inte alls känt för att blogga på min kära gobbegobbe! :(

Har hänt lite grejer som gjort emelie lite ledsen... men de orkar jag inte tjata om här, men en person har ljugit o helt enkelt varit lite av ett stolpskott!! taskig mot mig. :(

Men men, de ordnar sig med skidor bara vi får snö! som min far alltid sa när jag var liten!

Annars har de inte hänt mycket, hade en riktigt festarehelg förra helgen med förfest hos malin på fredagen o förfest hos mig på lördagen, lägger nog upp godbitarna en annan dag här framöver.. :D

Nu är de lördag o jag är ledig söndag o måndag o de ska jag antaglien fira med en liten utgång ikväll! jag hoppas på de i alla fall..

Nu kan man äntligen sakta men säkert räkna ner till min semester.. 16 dagar kvar! till 2 veckors semester.. sen den 9 september så åker jag o min bästa mamma till rhodos! :)

Jaja, de var de hela från mig just nu... ska försöka skärpa mig med lite rolig uppdatering! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

jag hatar att du är ledsen min fis!!

men nu kan det bara bli bättre!!

älskar dej så jag dör!!

pussss

2009-07-12 @ 20:07:21
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: cissi

Åh vad roligt med en resa med Milla :D Hur länge ska ni vara iväg?

2009-07-13 @ 16:22:16
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Paulina

foor hilvide! nu får du fasen ta o uppdatera!

blir ju galen av att gå in på gobben o bara mötas av ett gammalt raddeinlägg!

inte ens en bild får man se!!

nu bli jag vansinnig :)

puss

2009-07-22 @ 18:02:16
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0