Tjejkväll

Hade en helt fantastisk kväll igår, de var jag, plina, malin, linda, cissi o carro hemma hos mig. o vi hade så jävla roligt. skrattade hela tiden. =)

The värdinna



Vackraste malin



o finaste kärringen



Sen kom sötaste Carro



O plina fick hela knät med ahlgrens, men dom glömde hon att hon hade när hon i all hast skulle öppna för malin o carro som rökt.



Så här blev de då..



o bästaste tjejerna linda o cissi =)



tiden började springa iväg så vi fick häva lite i slutet. =)





efter mkt skratt o lite charader så körde plina/butch oss in till stan, där började vi i vanlig ordning på idas..






 








så ska ju jag i vanlig ordning ta massa bilder, ville då att cissi skulle luta sig över mot linda o malin på detta viss



men de gick inte hela vägen så hon ramlade ihop.. =)





sen rullade vi in på valentine, hade skit kul, vi dansade massa o blev ganska goa i gasen allihoppa! =)








sen åkte jag o malin taxi hem till mig, o då mådde jag inte så bra, fick köra ett par rundor med bussen, sen vilade jag lite på golvet inne på toan, då helt plötsligt kom linda o cissi in genom dörren.. så vi satte oss i köket, rökte o åt en himla massa cheeseballs.. så jävla gott! o cissi drack sin kära cider. =) sen gick tjejerna hem o jag la mig jämte malin i sängen o dör somnade jag gott =)

malins mobillarm ringde klockan 1, då gick ängeln upp o röddade lite i köket sen gick jag upp o vi tittade lite på tv o mös lite in i de sista för hon skulle ju åka tillbaka till familjen idag. =(
Vill att hon ska vara här hos mig!

Tack i alla fall tjejer för den roligaste kvällen på läääänge!

Kommentarer
Postat av: Paulina

hade sjukt kul hemmasdej!!!

massa kul...fast vi var lite sjuka...:)

puuusss

2009-01-04 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0