Onsdag

Mitten av veckan o imorgon börjar mitt långa arbetspass.. jobbar torsdag-tisdag, är inte ledig förrens nästa onsdag igen, de e strängt! orkar inte tänka på de nu..

Kollade på en skiiiiiit bra film igår, Wanted, med angelina jolie o morgan freeman.. den var verkligen jätte bra, en riktig emeliefilm om jag får säga de själv. =) så den ska jag definitivt se igen! helt looovely!

Idag är flickebarnet här med en hund som hon passar, en liten tossige sak! men de är mysigt med lite sällskap!


Undrar vad jag ska ta för bild idag...



Får bli på mina mysar!

Ha de gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Har inte kommenterat innan men är tvungen att kommentera nu.

Emelie - Wanted - Ärligt....

Får bara 1 gobbegobbe av 5 möjliga gobbegobbar...



Den är dock jäkligt snygg... Inte filmen så mycket, utan mer Angelinas As. Damn!

Take care

2009-01-22 @ 11:30:37
Postat av: Paulina



åååhh...är det inte barbapappa som smygit sej ner i soffan???

2009-01-22 @ 12:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0