dag 4 av 6 avklarad!

Nu har helgen gått förbi också, så nu är de bara måndag o tisdag kvar, sen är man äntligen ledig en dag, men de värsta är att man sen jobbar torsdag o fredag igen, men så ska man verkligen inte tänka! utan nu ser jag fram emot onsdag!

Helgen har varit väldigt lugn, jag o linda gjorde en liten utgång i fredags, jag var helt nykter, drack endast en cider på idas. men hade kul ändå, var på ganska gott humör o tyckte de var skit kul o dansa, så de gjorde vi! attans trevligt att de spelade bra musik då! =)

Även om de var en nykter raddeutgång så blev de ändå någon bild innan stan.. =) (som vanligt)







Efter vi suttit hemma hos mig till typ halv ett så åkte vi in till stan, satte oss på idas, drack då en varsin cider ju! sen dansade vi iväg med hela kvällen! =)

Sen var de upp o studsa tidigt o jobba på lördagen, flickebarnet fick ha de gott o ligga kvar o sussa till typ två.. gotte!

Efter jobbet kom plina o hämtade mig, då åkte vi till maxi, tappade bort varandra något fruktansvärt. men hittade som tur e tillbaka till varandra! =) vi köpte en köttbit, sallad o champinjoner som vi självklart stekte. med en liten tsatsiki till de. goooooott! o plina tyckte de var roligt att hon hittade en tvilling bland champinjonerna.



Mina söta tjejer på toaletten!



o jag o linda, attans raddiga i soffan! men är de mys så är de!



vi tittade på mamma mia o wanted! (älskar ju wanted) o mamma mia var trevlig med, plina fick äntligen sin vilja igenom att jag skulle titta på den! hoppas du är nöjd nu min skatt!!!!

Har jobbat idag med! strängt! men kom hem till linda nu som varit hos mig hela dagen, så nu ska hon gå o handla så de blir lite god mat ikväll med! =)

Ha de gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Your treasure

fan va ni är vackra på fredagsbilderna :)

myskväll igår...förlåt att vi höll dej uppe så länge o för de stränga gaserna :)

älskar dej..längtar tills vi ska åka på vår lilla färd :)

puss

2009-01-25 @ 18:48:03
Postat av: butch

fiint inlägg gädden =)

2009-02-05 @ 00:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0