Boffes kalasförfest!

Så där ja, då har denna helgen gått förbi! Började fredagan med att gå på Boffes förfest som han hade för att han fyllt år. =)



Jag o Boffe inledde kvällen med ett litet foto!



Gänget in the soffa!













Alla söta tjejer i köket!! så himla trevligt hade vi!



På väg in till stan, tror de tog oss nästan en timme att gå in, i nyktert tillstånd hade de tagit en kvart.. men de e mkt man måste tjabba om. =)



Träffade nikki istan! var på idas, drack lite shotar o blev mer o mer berusade! men de var skit trevligt! Sen var vi på valentine o dansade massa, tror jag. =) efter stängning hände lite tråkigtheter, fick en kommentar av en person som nu betyder NOLL för mig. han sket verkligen i de blå skåpet! men åt goda mackor när jag kom hem i alla fall. =)

Mådde som man förtjänar dagen efter, men vi tio på kvällen blev att man gjorde sig iordning igen.. på de igen!



Lite halvseg var man kanske!



Linda var lite mer på hugget än vad jag var. =)



Träffade underbara o mysiga Caroline!

Vi var på bob o på valentine.. jag, linda o caroline.. dansade massa! hade så himla kul till slut.  o när vi var på bob så träffade jag fillebobba som sa att min plina var på valentine... haha! hon som vägrar att gå dit. så jag fick sagt hej till henne i alla fall, men hon skulle hem då, men söt var hon in mitt halsband! efter massa mer dans gick vi hem, o då skulle killarna ha efterfest.. så då var vi ju tvungna att följa med.. =) Alla var inte lika pigga, första somnade andreas, sen strumpan, sen erik.. sen åkte tjejerna hem o då var de i vanlig ordning jag o thomelille kvar.. =) var trevligt o tjabba lite.. sista bilden får bli på just the thothemphålen!





Tack alla för att ni gjorde min helg så trevlig!!!!!!! =)

Höll på o glömma de roligaste! när jag i min ensamhet gick hem på morgonkvisten så halkade jag något fruktansvärt på en isfläck, landade på mina knän... så jag skrattade hela vägen hem, varför är man själv när sånt händer? =) så detta får bli sista bilden!



Skadad! =)



Kommentarer
Postat av: Malin

2009-01-18 @ 20:23:39
Postat av: Malin

2009-01-18 @ 20:23:42
Postat av: Malin

Min älskade vän... ramlade du! det hade jag kunnat ge tusentals kronor för att få se =) verkar som att du har haft en underbar helg med crazy inslag. verkar som att någon har bett om ursäkt eller har vi lagt detta bakom oss kanske??? Vill bara sägar att jag blev så underbart glad när jag fick ditt mess i fredes, tårar var med i bilden! Älskar dig gunnar! take it easy and will see you soon! Pusssar

2009-01-18 @ 20:28:55
Postat av: Paulina

fiiisen min!!

gur va söt du är på alla bilder!!!

men usch vilken skada du fick...stackare!!!

ja...sketet i det blå skåpet är vad personen har gjort!!

fy fan säger jag....att man ens kan göra en så sak!!!

älskar dej min tjej :)))

puuuuuussss

2009-01-19 @ 11:28:56
Postat av: mössan

fan emelie du kunde inte tagit lite raddigare bilder på mig elle?? snygg skade hahahaha klanten själv ! men de e sån du e de uppskattar jag =) haha

2009-02-05 @ 00:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0