Söndag 090222 20.16

Idag har man jobbat igen.. men de går så snabbt o lätt när de är söndag, bara 11 till 16! sen kom jag hem, skönt att bara få sätta sig i soffan! sen gick jag o handlade lite mat så gjorde jag o min nya bästis lite tacos... såååå goott! o nu är jag så mätt.. nu väntas beck klockan nio, ska bli mys o få sin dos av gunvald! =) kan man bli hetare? =)

En liten tanke vill jag sända min plinis som pluggar massa idag.. usch, strängt för henne! men jag hejar på henne, hon är så duktig! i am her biggest fan! =)

O Jonas, återigen.. Wanted is the shit! haha!

Hoppas ni har en underbar söndag alla mina underbara läsare, ni är inte många men underbara!

Dagens bild får bli på mig o min kvällskavaljer!



Ha de nu gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: the tresaure

va d är snäll fisen!! nu är jag färdig med tentan! s jävla gott!! älskar dej mest puss

2009-02-23 @ 12:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0