Singstar o kel helg!

Inledde helgens bravader med att gå hem till caroline med linda, de var vi tre o en till tjej o vi sjöng singstar! Så j*vla kul de är! jag tycker de är helfestligt! =)

Jag o carolina försöker oss på de fina tonerna!



linda o vicki kämpade på de med, fast linda skulle klart kränga lite också! =)



Lite mys i mys i soffan!



Sjöng massa singstar hela kvällen mest abba! men de är verkligen jätte kul! fast jag vinner aldrig men de bjuder jag på för de är så kul! hålla lite låda! sen blev de stan, självklart taxi! alltid taxi när jag är med! fick tatt en liten bild i bilen med. =)



När vi kom in till stan sprang vi på nikki, alexndra o dogge utanför asian.. så jag stod där o höll lite låda, eller tjatade messt tror jag.. =) strängt! sen gick vi så klart till idas o då kom linn så hon hängde med in till idas o drack lite med oss.. sen var de ju vidare till valentine.. dansade massa! blev lite kompis med en som  o jag aldrig trodde.. men de var trevligt! efter stängning begav jag o linda oss till en efterfest. otippat! sen när vi gick hem vid morgonkvisten så hade vi kommit ända till österskans o då gav jag upp o ringde taxi! haha! så liten bit kvar, men jag ville väl gärna slippa gå sista biten! =)

På lördagen var jag trött! så kom plina vid 12 tiden o då var den stora mysdagen! då skulle de kelas med alfons o albin! mina bebisar! vi skulle försöka locka dom med godis, så vi satt jätte länge med armen i buren o ett tag satt nästan plina inne i buren! så j*vla roligt! sen tog vi upp dom i famnen o kelade med dom jätte länge! helt underbart! älskar dom!

Plinisen o albin!



O här ligger alfons på mig! loooovely!



sen fick jag kelat med båda mina bebisar l

Kommentarer
Postat av: Paulina



haha...vilket härligt del det blev i mitten...

"blev lite kompis med en som o jag aldrig trodde.."

haha...massa mys hade vi...men kul att inte mitt lår var jäättestort iallafall. :)

äääääääälskar dej o dina bebisar puss

2009-02-02 @ 18:48:40
Postat av: burra

bebisar l??? hahah cp dator !!!

2009-02-05 @ 00:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0