6 december


Nu har jag inte skrivit på någon dag eller två.. men har ju så mycket annat o göra.. :P eller inte..

Jag har bara myst denna helgen! Fredagstradition med papps o plina i fredags. Utan doobidoo.. :( de var tufft, tittade på "på spåret" istället, o de var inte alls bra. :( men men! god pastasallad hade jag gjort. alldeles själv. :D mumma! 

Igår tittade mystrionflickan som lekte med elden. den var bra. sen kröp jag o plina ner o gjorde ett tappert försök att titta på austin powers, men bidde så trött så vi stängde av efter halva o sov istället. :) Fembots! o austin powers är så sjukt lik en kille som vi känner... sjuuuuukt likt! :D

Ikväll blir de hochey med bästaste kimsi för hela slanten! ska bli låda! tjabba lite skit i alla fall. :D

Ha nu en underbar andra advent allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0