3 december


21 dagar kvar till julafton.. :) man längtar massa.. av flera anledningar.. framförallt så älskar jag själva julaftons dagen.. har alltid gjort.. mys i stora lass.. sen så kommer ju min rasmus hem över jul o om jag får bestämma så är hon min hela julaftons sena kväll o natt.. :D lät lite konstigt.. hehe.. men vi ska faktiskt festa o tjabba skiten av varandra... :)

Imorgon är ingen vanlig dag utan de är emelies lediga dag!!

Då ska alla julklappar slås in.. o jag ska städa lite.. får ju finbesök på kvällen.. eller besök o besök, de är mer finboende. :D

Bilder på mig från julbordet:

Full



Fullare



Fullast



De är väl konstigt hur man ändrar utseende på en kväll.. var tvungen att bjuda på ett litet emelie-festar kollage.. hoppas ni gillade de.. :) ett riktigt raddety!! ;D

Ha nu en koslig torsdag kväll allesammans.. :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha tycker dock att du är lika slirig på tvåan o trean :) tose där! :)

ikväll är det masa myyys! puss

2009-12-05 @ 12:19:41
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0