16 december


Idag är jag inte lika bitter som igår.. har åkt på en jävla förkylning bara.. så är helt matt i hela kroppen, de sista jag behöver nu.. jobbar ju i stort sett sönder mig själv just nu, då kan de ju underlätta om man i alla fall är frisk. men men, man ska se de positivt! :) jag har ett jobb o jag ska få jobba med plina hela helgen! :)

Igår var de myskväll med charlotte, åt lite kvällsmat o tittade på tv, en hel del tjabb blev de också. :)

Förutom att jag jobbar så mycket nu i julhelgen, så ser jag otroligt mycket framemot de! julafton med alla klappar o malin som kommer hem o hälsar på! :) lilljul med plina den 25! sen en trevlig nyårsafton hemma hos mig o far. blir 6 totalt o de ska bli så himlens trevligt! :)

Mysbilder i repris! :)



 

Ha de nu gott allesammans!

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

din lilla stackare...du jobbar allldeles för mycket!!

men i helgen ska jag hjälpa dig lite...så gott jag kan :)

längtar till fredag mo fredagsmys!! :)

pusss

2009-12-16 @ 14:28:38
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

Vad bra att du e gladare.... Kommer ihåg den julen jag var på giganten, den var jobbig... men härda ut vännen, massa mys blir det snart på julafton å så!!!

KRAMAR

2009-12-16 @ 16:59:41
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Min lilla älskling. Det är bra att du mår bättre men du får inte jobba så mycket! jag lider med dig. ja nu kommer jag snart hem och då ska du få en stor stärkande kram och en del stärkande drinkar! älskar dig och saknar dig så hjärtat blöder. Du fattas mig. Pusss

2009-12-17 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0