Hej o hå!

Mumma!!

Ja de e de nya som jag gillar att säga nu.. den passar alltid...

Igår på räkfrossan så var de jätte mysigt.. :) massa gott.. mumma! trevligt o träffa lilla minisläkten med. :)

Sen mötte jag upp paulina, malin, strumpi o jimmy istan.. satte oss på bulls.. drack en del drinkar.. sen gav alla upp utom jag o plina.. så vi skulle till mårtensson.. paulina åt en korv o en hamburgare innan vi gick in på mårtensson.. träffade underbara berra o sebbe i kön.. :)

Tyvärr så var inte plina på sin topp, så vid halv två eller något så gav vi upp o gick till donken, lite nuggets sen hem i säng.. så idag har jag o plina varit på stranden.. mysemys! :)

De togs enbart två bilder igår... så här har vi dom.. :)

,



Härlig bild på sebbe! :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

hahahaha fan va jag å´t igår!!

tack för det utlägget :)

älskar dej massa din fis! puss

2009-08-06 @ 22:52:01
Postat av: Paulina

uppdateingsdags!

2009-08-10 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0