Heeelg!

Ja nu går de äntligen mot helgen, de absolut bästa på hela veckan! :) O i helgen ska de bli fest! älskar att vara ledig helg! mumma!!! i kväll blir de en "raddeutgång", de brukar jag kalla de när jag jobbar innan på dagen o man stressar lite o gör sig iordning snabbt o de närmsta kommer när de kommer, så vi möts väl hemma hos mig, sen kanske vi tar oss hem till charlotte. O ikväll blir de sprit! :) har inte druckit de på ett tag, har druckit vin under hela min semester, i alla fall på förfesten!

Imorgon blir de sprit lika så, men en mycket fesltigare förfest. ska hem till berra o ella! as nice! blir väl ingemar o gänget samt lite giganter! :) ska bli sån lååååda! :)

Men fasiken var ont i magen jag fick nu, stränge! hoppas de går över, i värsta fall så får jag supa bort de ikväll...:P

De var väl de hela från mig nu! Blir ett inlägg från helgen sen! :)



GOSEGOS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0