Fylletisdag!

Ja de kan man verkligen säga att de blev.. jag o malin bestämde oss för att dela på en flaska rötjut. :D den drack vi på två röda.. sen joinade charlotte oss o vi cycklade in till bulls. :)

   

Efter att tjabbat massa o druckit två gin o tonic så gick vi till bobban. Köpte en varsin jäger o en drink.. o de dracks vääääldigt fort.. sen var vi dragna... malin toppade listan.. men de var så festligt.. :)







Sen bestämde vi oss för att cyckla hem.. o charlotte tog malin på pakethållaren, varför vet jag inte. :P





Dessa bilderna har jag tagit samtidigt som jag cycklade... o ni som känner mig.. måste bli lite imponerade.. för jag är ingen jävel på att cyckla. :)

Men de var en trevlig kväll...

Ikväll är de mys med familjen, den stora med mormor o morfar! massa mys!

Ha de gott allesammans. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va mys du ska ha :)

o att det är vi o de små ikväll...mn det tycker du om :*)

puss

2009-08-05 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0