Vååååår

Nu har våren kommit med stromsteg! var ledig på förmiddagen igår o fy fasiken vad gott väder de var! jag gick utan jacka till stan! helt underbart var de! Så jag hoppas de håller i sig, har ju mitt 6 dagars pass nu, så de kommer väl vara fint i 6 dagar sen blir de skit när jag äntligen får vara ledig!

I förgår så bokade jag o min älskade mamma en resa! den 9 september ska vi åka till rhodos! shit va kul! rhodos here we come! snart.. ett par månader bara!

O stackars mamma lilla! igår när hon skulle cykla till jobbet så ramlade hon o landade på sin armbåge, så hon fick pka till sjukhuset sen, då hade hon fått en spricka o grejer. så hon blev sjukskriven i två veckor, hon fick inte röra den överhuvudtaget! stackarn! hon kan knapppt klä av o på sig. jag tänkte åka hem till henne idag med någon mat o tvätta hennes hår, för de var verkligen en hel omöjlighet!

Annars är de världens bästa criminal minds idag! missa inte de! klockan 21.00 på femman! =)

tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Kim

Resa å underbart det låter!

Tur att mossan har dig så nära så du kan hjälpa henne nu, å vilken tur att det int hände närmare resan!

Vet inte hur mycket jag har gått ner ska dit på måndag så jag kanske får reda på det då!



Krama

2009-04-02 @ 18:54:31
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0