Skulle egentligen varit en ledig dag

Ja, de skulle egentligen varit min lediga dag idag, men som sagt hoppar ju in för leon idag, så blir ledig fredag istället, o de passar ju mycket bättre eftersom jag blir lååångledig då! o så ska jag hem till cissi på bjudning på fredag klockan sju! =) ska bli så mysigt! ska ta massa bilder, så de blir ett litet kollage i vanlig ordning!

Hade en lugn kväll igår, var på lite dåligt humör när jag kom hem, vet inte varför! allt kändes tråkigt o ledsamt! men känns bättre idag! o nu är de bara idag o imorgon kvar. o imorgon kanske man får träffa någon som man helst gärna vill träffa! =) kan inte säga mer än så! :-P

Hoppas de är bra med er där ute också! vad ska ni göra i helgen?




Kommentarer
Postat av: Paulina

tja...i helgen ska jag vara med dej lite tänkte jag :)

2009-04-22 @ 15:28:59
Postat av: zzzzzzzzz

älskar ditt inlägg som är från dej :)

älskar att du vet att det kommer bli en haaaaaallllåååå eeeelllleeeer!! :D

äääääääääääääääääälzkar dej

2009-04-22 @ 18:39:36
Postat av: cissi

jag ska umgås med dig och paulina är det tänkt :) Vi ska dricka lite gott och sen gå ut och köra vår dans :D haha

2009-04-23 @ 17:32:44
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0