Mysmåndag!

Hatar ju annars måndagar riktigt mycket, men idag har de var perfekt! Ledig eftermiddag o fint väder.. dom som har varit lediga innan här i dagarna sa att de var ganska kallt idag, men NEJ säger jag då! de var jätte fint väder, jag fick ju äntligen vara ledig. =)

Så efter jobbet så var jag o plina inne istan, vi skulle bara kolla lite för ingen av oss har pengar, men de var inte lätt, hittade en vårjacka, två klänningar, två leggins o ett par nya solglasögon! så de rasslade till lite i plånboken, men de får de vara värt. behövde ju verkligen en ny jacka! 

Jag längtar massa till varma kvällar o utgångar nu, hittade ett par skor som jag köpte förra året som inte är använda än, riktigt längtar tills jag får ta på mig dom till en stass. =)



Tjusigt värre  va?!
 

Ikväll verkar de som att gil grissom i CSI ska säga hej då, läste om de i dagens metro.. =( jag blir ledsen på riktigt, de är ju han som gör hela serien! får titta på de o se vad de är som händer! kanske kan bli en o en annan tår i så fall! känslig som man är.

Hoppas ni haft lika mysig måndag som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0