Hejsan hoppsan!

Hoppas allt är bra med er!

Jag däremot har de lite kämpigt, har nog åkt på urinvägsinfektion.. de är såååå strängt! får panik! men ska idag eller imorgon åka o skaffa mig penicillin, jag tror de är de man brukar få i alla fall!

Igår var annars en jätte mysig dag, plina kom till mig strax efter tolv, cyklade o handlade lite pasta som vi sen åt ute på en gräsplätt vid mig. satt där några timmar o tjabbade massa, jääääätte mysigt! Sen gick vi in o spelade lite nintendo, varvade super mario 3! =) helnöjda var vi! =) Sen kom cissi o vi käkade ihop o bara mös framför tvn. En helt underbar perfekt dag med två goa flickor! o cissis hund, men han vill äta mina marsvin, de tycker jag inte om.. haha!

Ha de nu bra så hörs vi snart igen! =)

Kommentarer
Postat av: Paulina

myysemys!

yeeeez, yez! :)

älskar dej massa min donna :)

pusspuss

2009-04-16 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0