Freeedag!

Ja, då var de äntligen fredag o helg igen! denna helgen blir dock lugn, jobbar o gå på antibiotika, så har ju alla odds emot mig att jag ska festa. men de ska bli attans skönt, blir visserligen lite festligheter ikväll, jag o plina ska hem till nikki som ska ha kalas/avskedsfest ikväll, hon ska ju åka till cypern i ett halvår tror jag de är. så jävla roligt för henne! så jag o plinisen ska dit en sväng, men de bli lugnt, ingen av oss ska dricka. sen imorgon tror jag att jag o cissi ska leka, vi sa att vi skulle höras av.. så de ska bli mys med! =)


Tänkte bara informera lite lätt vad som händer i mitt liv, fast jag tror dock inte ni tycker de är så intressant. =)


Ha de nu gott allesammans!




(The shiiiits)


Kommentarer
Postat av: Rasmus!

Jag tycker det är väldigt intressant! Hur skulle jag annars få reda på allt om jag inte kunde läst det på gobbegobbe... Ha? Ha nu en mysig helg och om åtta helger är det vi igen! Love you! Pusss

2009-04-17 @ 14:34:33
URL: http://malininlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0