Fredag!

Idag är de fredag o de känns bra, trots att jag ska jobba hela helgen o fram till onsdag! men man måste se de positivt! de är ju så fint väder, de är ju för fasiken ljust när jag kommer hem på kvällen! de är helt fantastiskt! =)

Plina kom inom mig imorse igen, hon skulle jobba lite på mammas jobb. men så har ju mamma blivit sjukskriven, sikken himlens otur. så jag o plina fick tjabbat lite imorse innan jobb. o de var så synd om henne, inga pengar, inga klläder till kvällens bravader, hennes internet funkade inte igår o hennes sänglampa gick sönder. alltihoppa på samma gång, stackarn!! men snart kommer mitt ny köpta gamla nintendo spel, så då ska jag pigga upp henne med en maraton av spelande! ska bli så mys! =) 
Har ju gått med i tradera o köpte mig ett gammalt nintendo, den riktigt gamla sorten, gråa lådan. med super mario 1-3! den kommer nog på måndag! älskar de!!

Hoppas ni mår bra allesammans o att ni riktigt njuter av de här vädret!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0