Flickan som hatade måndagar!

Eller brukar göra de.. men idag är de helt underbart! fy fan sikket väder, gick till bussen vid nio i bara tröja! O är ledig i eftermiddag! Ska verkligen njuta av detta väder, har ju inte fått göra de eftersom jag har jobbat i ett par dagar nu.

Fick ett så gott mess av kimsidimsi igår, "emelie, emelie, jag är så festsugen!" eller nått liknande! o de hade varit jätte kul o hitta på något, de var ett tag sen nu! o då hoppas jag verkligen på piggelindrinkar eller något annat festligt, brukar bli de när kim är inblandad! =)

Ha de nu gott i solen så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: Kim

Fortfarnde festsugen men nu ser jag ljusningen!! :) Tack vare dig... haha

Massa piggelin får det bli, frida vill me med.

Hörs snart!

2009-04-07 @ 08:17:47
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0