Detta kom jag hem till i fredags!

En stor portion husmanskost.. plina hade kockat till mig.



MASSA GOTT!! =)

De va så himla mysigt att komma hem till ett dukat matbord för en gångs skull.. sen var vi ju torrast på festen i fredags, o de blev inga bilder tagna, bara en, o de var när jag o plina kommít hem, så får visa den



Nu ikväll har jag städat lite, ska göra mig något att äta, sen kommer plina o den lilla vovvsen som hon passar denna veckan.. ska kolla lite grejer! o ikväll får jag ju inte missa mina älsklingar på femman, filip o fredriks nya program, söndagsparty! jag bara älskar dom två (mest filip), har saknat dom nu, de har ju inte varit i rutan på länge.

Är de inte underbara? =)



Ha nu en gosig söndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Paulina

ähum..husmanskost vill jag väl inte kalla det direkt.... :)

2009-04-20 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0