Min bästaste Stisse

Nu har man äntligen kommit förbi den här måndagen, fy fasiken för måndagar, det måste vara den strängaste dagen ever.. Började dagen bra också att jag försov mig, kom en halvtimme försent till jobbet... strängt.

Det har varit en trevlig dag på jobbet, pratat massa om helgens bravader.. det händer alltid roliga grejer när man festar med folk från jobbet, fast de var ioförsig plina som stod för de roligaste under kvällen.. =)

Ikväll blir de bara lugnt, ska kolla boston tea party, de ska ju vara fulla på jobbet idag, de får jag man ju inte missa, älskar filip o fredrik (mest filip, har mig ett gott öga till honom!) =)..


Måste passa på att visa upp den sötaste i hela världen nu när man fräst till de o skaffat blogg..

Det är min voffsingpoffsing Sixten "Stisse".. han må vara stissig, men sååååå söt!





Ha de så bra allihoppa! O massa pussar o kärlek till min ängel i england! Älskar dig Rasmus

Kommentarer
Postat av: Paulina

ja han är väl för söt den :)

stisse....men korthårig han har blivet...

ser inte längre ut som en gobbe :)

imon är vi fit for fight :)

heja!

puuusssar i maassooor

2008-11-24 @ 22:09:29
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0