Forparty at my place

Måste ju göra mitt första rejäla inlägg.. hade lite förfest igår fredag, allas vår kära fredag, (paulina o hennes doobidoo)
Så efter sju kom meine biatch kaeren, jätte längesen vi träffades så de var helfestligt!

Sen kom flickebarnet o gädden, tillsammans med min make, älskade make. Fast ligger i vad man kallar en skilsmässa nu. illa illa..

Tjejerna satt under fläkten o boysen tjabbade i soffan. Måste ju ha ett par bilder o visa också. :)













Så där ja, tjusetjus. :)

Kvällen blev ganska lyckad måste jag väl endå säga, gick in till stan jag, kearen o flickebarnet. När vi kom in till stan hände lite tråkigheter  men de ordnade upp sig efter en stund så gick vi till idas, åå kära idas. :) drack en orgasmajävel! sen bar de av till valentine, dansade upp lite svett. gjorde vad man kan kalla en tabbe, men de är inget jag vill gå in på nu. men  mina nära o kära vet vad jag snackar om, men ska men göra de så gör de rejält!

Sen åkte vi hem med taxi jag o mina gäddar, fast först en liten pastavagn. åt en jätte äcklig med ädelost, men då verkade den bra. efter lite flirt med taxichauffören så kom vi hem, inledde en dans av fyllehicka. Sen somnade jag gott i soffan o gäddarna fick sova i min säng.


O ikväll blir de giganten fest at linnegatan!

då avslutar vi som min gode vän paulina.. häv it!

Kommentarer
Postat av: Paulina



tjoohooo va fint!!!!

massa mys o fint med ram runt bilderna!!!

är så glad att du äntligen har blogg!!!

åååh va jag ska läsa!!!

ikväll ska vi ha kul!!

tjo va det va livat i holken i lördags!!!

puuuuuuuuuuuuuuuusss din fis!

2008-11-22 @ 15:34:44
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA!Alla tar steget in i bloggvärlden...även Emelie :D

2008-11-22 @ 16:00:43
Postat av: Rasmus

En lung fredag... ja det har vi då alla =) om du nu ändå var så... Det är så jävla roligt att få läsa om vad ni gör därhemma! Men saknar er samtidigt så jag håller på att dddddddöööööööööööö!!! Älskar dig min plutte snutt!

2008-11-23 @ 23:31:16
Postat av: Kaeren

Åh lilla jag fick pryda din tjusiga blogg. ser fram emot många fler underhållande inlägg. minns du att du inte fick igång kameran och började rota efter engångskamera o grejer, sen så visade det sig när jag (teknik-underbarnet) kollade på den att du bara glömt sätta på den.. ajaj fyllo.

2008-11-26 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0