Torsdag

Jag har ont i min arm, så satans ont.. började med ont i axeln men nu har jag ont i hela axeln, nacken o ner i armen, strängt, hoppa tre dagar ledigt kan bota lite.. så har bara fredag kvar sen är jag ledig lördag-måndag. så gooooott!

I helgen hoppas jag på utgång, är ju faktiskt ledig.. men de blir nog en runda imorgon i alla fall sen kan man ju kämpa sig till en utgång till på lördag.. =)

Har svårt för att skriva ett inlägg utan att lägga upp en bild, så får hitta någon goding.. blir ju trevligare för er också, inte bara läsa min "skit" utan se den också... haha, de var ju kul..

O idag var "ivar" inne o handlade av mig, såååååå fräsigt, men vågade inte säga något, skulle typ sagt, jaha ja e lite täppt i näsan ida ja..

En härlig bild på min malin i somras på karins studentfest..



De tre muskitörerinnnerna




Snart blir de vi tre igen, i alla fall över jul.. kom hem nu rasmus!!





- Gunnar, du kan väl följa mä?




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Du skulle ha sagt det =) HAHA, det ska bli så mysigt att äntligen slå ihop trion igen.. iallafall för ett tag =) Så himla fint blogg inlägg, blir alldeles rörd! älskar dig!



pussar Rasmus

2008-12-05 @ 13:27:10
Postat av: Paulina

jag tycker du skulle kört en hel sketch för han :)

ja massa mys kommer det blir när vi är tillsammans alla tre igen!! :)

men nu är det inte långt kvar alls!!!!

puuuuusss

2008-12-05 @ 15:41:38
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0