Linda bjuder på taxi...

Igår hade jag o linda en raddeutgång.. men fy fasiken va kul vi hade, har lite minnesluckor, men de jag kommer ihåg är skit bra. Började hemma hos mig, under fläkten med mousserande o orgasm. =)



Så här kul tyckte linda vi hade:



Men sen försökte jag ordna upp de...



O se så bra de blev..



Sen bar de av till lindas storasyster, som behagligt nog bodde bara ett stenkast ifrån.. =)



Söta små systrar..



Så fick lille jag vara med på ett hörn också..



Sen gick vi hem till mig igen, drack lite till sen tog vi taxi in till stan o de betalade linda, därav namnet på inlägget. =) Blev ju en sväng in på idas.. där dracks de gott..



O se så fina vi blev av de.. lite halv slirigt..



Sen nästa anhalt, dearest valentino, in o svänga på våra lurviga.. skit kul! träffade äeset.. hade efterfest hemma hos mig med äeset o en vän till han.. de lagades kycklingkorv i hela mitt kök.. ingen vacker syn idag..

O klockan nio kom stisse o lekte med mig o linda hela dagen, eller så mkt som man kan leka med lille stisse..

Nu sitter jag o linda o bara myser, har gjort de hela dagen, har inte mått så bra, linda har till o med varit ute med bussen en sväng, o de var ingen liten runda.. uschannemej, men jag har sluppit, som tur e!

Mot kvällen vet jag inte vad som händer.. kvällen får ta oss dit den vill.. vi är ganska öppna på förslag..

Avslutar med favorit bilden för kvällen!



Tack linda för en toppen kväll, säger jag som den nörd jag är!

Kommentarer
Postat av: paulina

vaaaa myyysigt! uschannanmej för aeset!

skit på honom! åpuss

2008-12-07 @ 11:04:38
Postat av: Kim

Ville bara säga att jag tycker om dig!

Men du verkar ha en liten tunga ;)

2008-12-08 @ 16:34:38
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ni creme brule brännare på giganten????

Kram

2008-12-09 @ 20:11:00
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0