FrispelaMalin

Nu när äntligen Malin är hemma så blev de en utgång i lördags, byte till o med bort min söndag för att kunna gå ut på riktigt. =)

Så jag o malin åt pyttipanna o gjorde oss fina hemma hos mig.. Se så fina vi blev:



Fast jag tycker malin blev tjusigast..



Sen gick vi hem till andreas, med en flaska vin, men de klarar vi ju oss på.. =)

Där var de lite olika mysigt folk.. Malin, malin, strumpan, thothemphålen, kalle o emilia o hennes tjejkompisar, o nån till..







Sen var de lite glada i soffan..





Sen skulle vi gå in till stan, jag o malin  var laddade till våra jägershots som vi behövde, men en hel del grejer hann hända på väg in till stan. =)

Kände oss nöjda med livet.. =)



Först skulle jag bara inom en vän



O malin kunde koden



En liten pose med kära syskonen..



Men hur fan står malin?



O herregud har de redan däckat?



Sötaste tjejerna..



- Vi ska till Getinge, ska ni med? ( o så kom ett par tjejer fram till totte, - ska ni till getinge)



- Snabb pose?



- Ring en vän!



Klockrent! =)



- Vart ska vi gå då?



Samling med hela gänget..



Dansa kring granen..



vad har hänt med håret?



Nu spatserar vi mot idas tycker jag..



En orgasm o lite smått o gott, sen rullade killarna in på idas också..



SnusMalin.. =) HOT... =)



Här diskuterades de hejvilt..



I kön to the bob..



Sen pendlade vi mellan bob o valentine hela kvällen, en väldigt festlig kväll. malin fick bara ett litet frispel framåt småtimmarna. men de bjöd vi på. =)

En rolig grej var när jag o malin dansade på dansgolvet, så dansade malin med en flaska i handen o med händerna upp i luften o då slog nån till henne, så hon tappade flaskan i huvudet på sig själv o all dricka kom på oss o på golvet o strax efter de halka jag på de o sätter mig ner lite lätt.. =) men sååå kul! den bjuder vi på med!

Lite rabalder blev de vid hemgången men inget att hänga läpp över..

Malin körde tre rundor med bussen dagen efter, men vi var ju tvungna att köra en sväng. =)

Rasmus får avsluta mitt inlägg med två underbara bilder från toan på bob.










Kommentarer
Postat av: Paulina

ah va mysemyse!!! äntligen lite uppdaterning!! :)

lav jo

2008-12-29 @ 22:20:00
Postat av: cissi

haha låter som en riktigt lyckad kväll =)

2008-12-30 @ 14:51:08
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0